PROTOKÓŁ

z otwarcia ofert na szkolenia zawodowe w ramach projektu „Lepsze jutro”                         nr: POKL.07.01.01-26-063/12-01

 współfinansowanego przez Unię Europejską

 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 Priorytet VII Promocja integracji społecznej

 

 

W dniu 18.06.2013r. Komisja w składzie:

1. Marianna Linart

2. Anna Bartochowska

3. Ewa Mierzejewska

dokonała analizy zgłoszonych ofert pod kątem wymagań formalnych określonych                          w ogłoszeniu.

W odpowiedzi wpłynęły 2 oferty:

 

  1. Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lipsku, cena – 30 000 zł.
  2. Firma Szkoleniowa BEST COMPLEX w Radomiu, cena – 36 000 zł.

 

 

Oferta firmy ZDZ została wybrana przez Komisję za najkorzystniejszą z uwagi na najniższą cenę.

Wyboru oferty dokonano w dniu 18.06.2013r.

 

 

 

 

 

 

            

                                                                            Tarłów, dnia 07.06.2013 r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

W ramach projektu p.n. „Lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII „Promocja integracji społecznej”; Podziałanie 7.1.1 „Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej”

 

Zgodnie z art. 4 pkt.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 ze zm.) do niniejszego zaproszenia nie stosuje się przepisów w/w ustawy.

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Ośrodek Pomocy Społecznej

Ul. Rynek 2

27-515 Tarłów

ops-tarlow@wp.pl

tel. 15 83-85-142

 

Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2.

 

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń/kursów/ doradztwa psychologicznego/praktyk:

  • Szkolenie/ kurs: Obsługa wózków jezdniowych dla 4 mężczyzn w wymiarze 67h;
  • Szkolenie/ kurs: Obsługa kas fiskalnych dla 4 kobiet w wymiarze 30 h;
  • Szkolenie/ kurs: Florystyka i bukieciarstwo dla 4 kobiet w wymiarze 80h;
  • Kurs wizażu dla 8 kobiet w wymiarze – 30h;
  • Zorganizowanie miesięcznych praktyk zawodowych w wymiarze 20 godzin tygodniowo- dla dwóch osób: kobiety po szkoleniu „Obsługa kas fiskalnych”                                           i mężczyzny po szkoleniu „Obsługa wózków jezdniowych”.
  • Doradztwo psychologiczne – 10 h.

Do kosztów szkoleń należy doliczyć koszty dojazdu kursantów na zajęcia praktyczne o ile będą odbywały się poza terenem Gminy Tarłów.

 

 

 

III. TERMIN REALIZACJI

Termin realizacji: od czerwca 2013r. do grudnia 2013r.

Szczegółowe terminy realizacji zostaną ustalone w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

 

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udział w postępowaniu mogą starać się Wykonawcy którzy:

- Posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonania szkoleń;

- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania Zamówienia;

- Firma szkoleniowa powinna posiadać odpowiednie dla każdego modułu certyfikaty potwierdzające wysokie standardy jakości;

- Trener powinien posiadać doświadczenie z zakresu wskazanego w zapytaniu ofertowym;

- Firma przedstawi CV trenerów potwierdzające ich przygotowanie do profesjonalnego prowadzenia zajęć;

 

 V. DOKUMENTY JAKIE POWINNI POSIADAĆ WYKONAWCY

- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.

- Listy referencyjne;

 

VI. W RAMACH SZKOLEŃ/KURSÓW NALEŻY:

- Zapewnić materiały szkoleniowe ;

- Zapewnić badania lekarskie;

- Współpracować z koordynatorem/asystentem koordynatora na bieżąco w trakcie trwania       

   szkoleń i informować o ich przebiegu;

- Dostarczyć pełną dokumentację zgodnie z wytycznymi w ramach dokumentowania

   działań merytorycznych w projektach POKL;

- Doliczyć koszty dojazdu kursantów na zajęcia praktyczne o ile będą odbywały się poza    

   terenem Gminy Tarłów.

 

VII. WYMAGANIA DODATKOWE:

- Miejsce szkoleń/kursów w części teoretycznej – Urząd Gminy Tarłów.

Wskazane przeprowadzenie szkoleń/kursów w części praktycznej- o ile będzie taka możliwość w Urzędzie Gminy w Tarłowie lub na terenie Gminy Tarłów.

 

VIII. KRYTERIUM OCENY:

 Cena – 100%

 

IX. WARUNKI PŁATNOŚCI

 

Rozliczenia finansowe, terminy i zasady dokonywania rozliczeń określać będzie umowa                  o wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

X. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

Wykonawcy zobowiązani są przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z podaniem ceny wykonania przedmiotu zamówienia i terminu realizacji zamówienia.

Na ofertę składają się następujące dokumenty które należy dołączyć:

  • Wypełniony formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  • Wypełniony formularz cenowy z podaniem ceny za całość zamówienia i w rozbiciu na poszczególne moduły – wg załącznika nr 2 do niniejszego zaproszenia.

Powyższe dokumenty wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z dokumentem rejestrowym i wymaganiami ustawowymi.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej zaadresowanej kopercie z dopiskiem: Oferta na wykonanie szkoleń i kursów w ramach projektu :”Lepsze jutro”. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów do dnia 17.06.2013 do godz. 15.30

Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decyduje data wpływu oferty w wersji papierowej do Zamawiającego.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.06.2013r.

 

XI. KONTAKT Z ZAMAWIAJAJĄCYM

 

Osobą upoważnioną ze strony zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest Ewa Górska – koordynator projektu. Tel. 510-119-531

 

XII. ROZSTRZYGNIĘCIE POTĘPOWANIA

 

Informacja o wyborze oferenta zostanie ogłoszona na stronie Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarłowie oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy. Zwycięzca zostanie powiadomiony.

 

Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert – Formularz oferty    

 

 

OFERTA

W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert na realizację :

 

  • Szkolenia „Obsługa wózków jezdniowych”;
  • Szkolenia „Obsługa kas fiskalnych”;
  • Szkolenie „Florystyka i bukieciarstwo;
  • Kurs wizażu dla 8 kobiet;
  • Miesięcznych praktyk zawodowych dla dwóch osób;
  • Doradztwa psychologicznego;

 w ramach projektu „Lepsze jutro” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

 

  1. DANE WYKONAWCY

Niniejsza oferta zostaje złożona przez:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

(nazwa  i adres wykonawcy)

 

  1. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW W IMIENIU WYKONAWCY

 

Imię i nazwisko ………………………………………………………………….

Adres …………………………………………………………………………….

Nr telefonu ……………………………………………………………………….

Adres e-mail ………………………………………………………………………

 

  1. Ja/my niżej podpisany/ni, odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w formie Zapytania ofertowego z dnia 07.06.2013r. dotyczącego realizacji szkoleń w ramach projektu „Lepsze jutro”, oferuję/oferujemy  wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia

za cenę netto:……………………………………….

plus podatek VAT…………………………………..

tj. cena brutto ……………………………………….

słownie ………………………………………………………………………………….., zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym.

 

  1. Ponadto, ja/my niżej podpisany/ni oświadczam/my że:
  1. podane ceny będą stałe w trakcie obowiązywania umowy, w cenie naszej oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia
  2. akceptujemy termin i warunki realizacji zamówienia
  3. gwarantujemy wykonanie całości niniejszego zamówienia
  4. w przypadku uznania naszej ofert za najkorzystniejszą, umowę zobowiązuję/emy się zawrzeć w miejscu i terminie jakie zostaną wskazane przez Zamawiającego
  5. składam/my niniejszą ofertę we własnym imieniu / jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
  6. nie uczestniczę/ymy jako Wykonawca w jakiejkolwiek innej ofercie złożonej w celu udzielenia niniejszego zamówienia
  7. nie zamierzam/my powierzać do podwykonania żadnej części niniejszego zamówienia
  8. posiadam/my niezbędną wiedzę i doświadczenie
  9. dysponuję/emy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  10. znajduję/emy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

……………………………      ……………………………     ………. ………………………..

  Podpis osoby uprawnionej                            Pieczęć Wykonawcy                              Miejscowość i data

   oświadczeń woli w imieniu

           Wykonawcy

 

 Załącznik 2  do Zaproszenia do składania ofert

 

                                                         FORMULARZ CENOWY

Lp.                                             

Przedmiot zamówienia

Jednostka

 

Cena netto

VAT

Cena jedn. brutto

Liczba jednostek

Wartość ogółem netto

Wartość ogółem brutto

1

Operator wózków jezdniowych

 

 

 

 

 

 

 

2

Obsługa kas fiskalnych

 

 

 

 

 

 

 

3

Florystyka i bukieciarstwo

 

 

 

 

 

 

 

4

Kurs wizażu

 

 

 

 

 

 

 

5

Praktyki zawodowe

 

 

 

 

 

 

 

6

Doradztwo psychologiczne

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

Wartość oferty netto (bez podatku VAT):…………………………………………..

(słownie)…………………………………………………………………………….

Podatek VAT: ………………………………….(słownie)………………………………………………………….

Wartość ofert brutto ( z podatkiem VAT)…………………………………………………………………………...

(słownie)……………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

……………………………………..     ……………………………………      ……………………………………

 

         Podpis osoby uprawnionej                     Pieczęć Wykonawcy                             Miejscowość i data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach

 Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,

Priorytet VII Promocja integracji społecznej;

Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji.

Zapytanie ofertowe w celu rozeznania rynku - projekt systemowy POKL "Lepsze jutro"

                                                                                                                      Tarłów, 27.05.2013 r.

 

Dotyczy: zapytania ofertowego w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zamówienia

 

            W związku z realizowanym projektem systemowym współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nazwą „Lepsze jutro”, według umowy ramowej Nr UDA-POKL.07.01.01-26-063/12-01, Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarłowie, kierując się zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, a także zasadą efektywnego zarządzania finansami, kieruje zapytanie  o przedstawienie oferty cenowej, w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zamówienia na usługę                                                                  dot. przeprowadzenia szkoleń zawodowych oraz kursu wizażu oraz doradztwa psychologicznego

 

  1. Kurs wizażu, doradztwo psychologiczne, szkolenia zawodowe w części teoretycznej i o ile będzie możliwość w części praktycznej oraz mają odbywać się ma w budynku Gminy Tarłów;
  2. Termin realizacji zadania od czerwca 2013 r. do grudnia 2013r.;
  3. Zapytanie ofertowe dotyczy następujących szkoleń i kursów:
  • Obsługa wózków jezdniowych – 67 h – dla 4 mężczyzn
  • Obsługa kas fiskalnych – 30 h – dla 4 kobiet;
  • Florystyka i bukieciarstwo – 80 h – dla 4 kobiet
  • Kurs wizażu– 30 h - – dla 8 kobiet;
  • Miesięczne praktyki zawodowe w wymiarze 20 godzin tygodniowo- dla dwóch osób: kobiety po kursie "Obsługa kas fiskalnych"  i mężczyzny po kursie "Obsługa wózków jezdniowych"
  • Doradztwo psychologiczne  - 10 h
  • Do kosztów szkoleń należy doliczyć koszty dojazdu kursantów na zajęcia praktyczne o ile będą się odbywały poza trenem Gminy Tarłów.

Oferty cenowe na realizację powyższej usługi prosimy przekazać pocztą zwrotną drogą mailową na adres: ops-tarlow@wp.pl;  lub na adres Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów w terminie do 06.06.2013 r., według wzoru stanowiącego załącznik   nr 1.       

 W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem /15/ 83-85-142,  w dni robocze w godzinach od 7.30 - 15.30. Osoby do kontaktu: Ewa Górska lub Barbara Pieklik.

OPS w Tarłowie informuje, iż zapytanie składane jest w celu rozeznania rynku   i oszacowania wartości zamówienia a odpowiedź na zapytanie nie stanowi oferty  w rozumieniu art. 66 kc.

                                                                                                             Ewa Górska

                                                                                                       Koordynator Projektu

                                                                                                   Kierownik OPS w Tarłowie

 

 

 

 

Załącznik nr 1 

                                                                                  miejscowość……………….. data……………

 

 

 

 

 

OFERTA CENOWA

 

 Przeprowadzenie szkoleń zawodowych, doradztwa psychologicznego                      i kursu wizażu w ramach  Projektu „Lepsze jutro”

 

Dotyczy: zapytania ofertowego w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zamówienia

 

                     w realizowanym projekcie systemowym współfinansowanym przez                           Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nazwą „Lepsze jutro”, według umowy ramowej Nr UDA-POKL.07.01.01-26-063/12-01:

 

Firma ………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………

Adres, nr telefonu ……………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………

 

Szacuje wykonanie zamówienia jak poniżej.

 

Podana cena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i wynosi:

 

Netto ……………………… (słownie) ………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

 

 

 

                                                                                                ……………………………………….

                                                                                                Podpis osoby/ osób upoważnionej/nych

 

 

 

 

 

 

          

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 na doradztwo zawodowe w ramach projektu „Lepsze jutro”                                                    nr: POKL.07.01.01-26-063/12-01

 współfinansowanego przez Unię Europejską

 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 Priorytet VII Promocja integracji społecznej

 

                                                                         Tarłów dn.22.04.2013r.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarłowie otrzymał następujące oferty na przeprowadzenie doradztwa zawodowego:

1.   Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lipsku, 

      2. Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kozienicach,

  1. Firma Szkoleniowa BEST COMPLEX w Radomiu,

 

Oferty spełniały wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu.

Głównym kryterium wyboru oferty była cena. Postanowiono przyjąć ofertę i zlecić realizację usługi z firmą – Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lipsku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nabór na stanowisko - doradca zawodowy w ramach projektu systemowego POKL  „Lepsze jutro”

 Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarłowie w związku z realizacją w 2013 roku projektu : „ Lepsze jutro” - VII Promocja integracji społecznej

Działanie 7.1 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji

Poddziałanie 7.1.1 rozwój i upowszehcnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
ogłasza nabór na stanowisko: DORADCY ZAWODOWEGO - poradnictwo grupowe i konsultacje indywidualne.
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie (przewidywany okres realizacji zajęć tj. 04.2013 – 05.2013)
Wymagania niezbędne:
- uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy zawodowego;
- doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność, odpowiedzialność.
- doświadczenie w pracy szkoleniowej.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- doradztwo grupowe - przeprowadzenie 24 godzin lekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego,
- konsultacje indywidualne – 12 godzin
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy;
- kserokopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje;

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów osobiście lub na adres:
OPS w Tarłowie
ul. Rynek 2
07-515 Tarłów
z dopiskiem: Doradca Zawodowy
w terminie do dnia 19 kwietnia 2013 roku do godz. 13.00
(data wpływu)
Aplikacje, które wpłyną do OPS w Tarłowie po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.tarlow.naszops.pl


Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).

 

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 9066

Utworzono dnia: 10.01.2013

Dokument wprowadził:
Admin

Dokument opublikował:
Administrator główny

Historia publikacjiHistoria publikacji:

25.04.2016, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty

25.04.2016, Administrator główny:

Dodanie załącznika Nazwa pliku

25.04.2016, Administrator główny:

Dodanie załącznika Nazwa pliku

04.06.2014, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty

25.06.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty

07.06.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty

07.06.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty

28.05.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty

27.05.2013, Administrator główny:

Dodanie załącznika Nazwa pliku

27.05.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty

27.05.2013, Administrator główny:

Dodanie załącznika Nazwa pliku

27.05.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty

24.04.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty Pracy

24.04.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty Pracy

10.04.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty Pracy

09.04.2013, Administrator główny:

Dodanie załącznika Nazwa pliku

09.04.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty Pracy

09.04.2013, Administrator główny:

Dodanie załącznika Nazwa pliku

09.04.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty Pracy

09.04.2013, Administrator główny:

Edycja zakładki Oferty Pracy

08.04.2013, Administrator główny:

Dodanie załącznika Nazwa pliku

10.01.2013, Administrator główny:

Utworzenie zakładki Oferty Pracy